Jävla buksvin...el vem inspererade till boken Bitterfittan??!!

Fanken e så trött på min mage som bara hänger efter graviditeten men samtidigt är jag så lat att jag inte orkar träna bort det nu, speciellt eftersom vi planerar nästa barn snart och då kommer jag ju ändå bara gå upp igen..
hmm visst det e ju aldrig fel å träna men det är verkligen inget jag tycker om speciellt mycket men skulle jag bara komma igång så blir jag typ beroende, problemet e som sagt å komma igång...

Önskar jag hade ngn kompis som oxå bodde här i Finspång som jag kunde träna med skulle va lite lättare då...Det är den enda nackdelen med att vi flyttade hit jag känner ju ingen förutom min familj och när man är i min ålder går man inte bara ut å skaffar nya kompisar direkt....inte som när man va liten å mötte nya vänner i sandlådan titt som tätt....allt va så mycket enklare när man va liten... buufuckinghuu...stackars lilla mig ;)

Just det jag glömde nästan den viktigaste delen av fenomenet buksvin - bristningar....de jävla strecken som jag självklart oxå skulle få, det räckte nämligen inte att jag vart fet som en julgris nej utan jag var ju tvungen att få en jävla mosaiktavla på hela magen....

Bristningar ska ju förresten va ärftliga men kan ngn då förklara för mig hur jag som inte va super smal innan och hade lite å "växa" i utan att stretcha huden alltför mycket de första månaderna får massor.....medans min syster som är pinnsmal och har samma gener plus att hennes hud bör töja sig mer än min inte får en enda jävel..mmm svara på det om ni kan!!! Det e som att Gud tänker äsch hon e ju ändå lite små mullig det gör ju inte så mycket om hon får ngr streck på köpet å om syrran oj så fin kropp den ska vi se till å bibehålla haha



Puss

Kommentarer
Postat av: Lottiz

Bristningarna har även med hormoner att göra så de beror inte helt o hållet på att huden tänjts ut. Men trist är det med dessa fula bristningar, förstår dig o man blir lite smått avis på de som inte får några, men man har ju iaf fått det dyrbaraste som finns, det är ju en liten tröst ;-)

2008-06-28 @ 19:39:33
Postat av: Sanna

Svar:Lottiz..Hej hittade inte om du hade en blogg så jag svarar här :)

Ja jag vet att det även har mycket med hormoner och göra, var mest på ett pisshumör när jag skrev inlägget :)

Självklart så är de "små" märkena inget när man vet vad man har fått för dem världens gulligaste lilla busunge :)

2008-06-28 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0