Midsommarafton...

Ja som jag just skrev är det midsommarafton idag....hmm alla kompisar ska iväg till ngns land och fira men inte vi, nej vi stannar hemma och går över till mamma och Rune istället....där bjuds det på massor av god mat typ allt man kan tänka sig och lite till och mycket dricka.....Nej jag känner inte riktigt det där behovet att åka iväg till ngns land och leva primitivt, inget rinnande vatten ingen toalett (bara torrdass uuuooiiii) och sen trängas med ca 20 andra på en yta lika stor som en kolonilott...oki om ngn av våra vänner hade haft ett "riktigt" land men ett hyfsat hus och gäststugor som alla fick plats i och då självklart rinnande vatten och toa då hade jag mer än gärna åkt ut till ngns land men nu ikkke....Vi har ju barn och då behöver man alla bekvämligheter som vi så smartigt kommit på :)

Vi har iofs ett riktigt land själv inom familjen men dit är det ingen som ska så då är det ju inge roligt att åka ut dit.

Nej måste skynda mig lite ska iväg till ngn midsommarstång och firande vid 14-15 tiden och jag har inget sommrigt att ha på mig...kan man ha svarta tights och svart tröja typ?!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0