Min cooling....

Lägger in lite bilder så länge på gårdagen, vill igentligen ha alla som miniatyrer men av ngn sjuk anledning så funkar det inte å sen klicka på dem så de blir stora....hmmm varför ngn som vet?! Ligger fortfarande i sängen å muppar å det e därför jag inte orkar skriva så mycket då jag knappt når tangenterna.....brevid ligger mina svansbarn å sussar sött :)
Kolla E.T som jag vann åt Tuwa han e sååå ful men hon älskade honom haha tur va väl det inte vanligt att man vinner överhuvudtaget på lotter......efter vinsten av E.T vart jag knäpp och skulle bara ha den största nallen som man kunde vinna så jag köpte x antal lotter till men klart att jag inte vann det borde jag ju oxå insett...var säkert ingen som gjorde....de har bara de där stora nallarna för man ska bli frestad å tänka "jag köper ngr lotter det kan ju va jag som vinner den, för ngn gör ju det så varför inte skulle det kunna va jag" dum som man e hahahaha..........

Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0