På utflykt

Va inne i stan en sväng på eftermiddagen idag skulle kolla lite golv och saker till vår nya lägenhet så vi begav oss till Ingelstaområdet för att ströva i butikerna...hittade ett jätte fint golv som vi förmodligen kommer lägga både i hall och kök, sen var jag på MIO och hittade en puff/fotpall till vår stoora fåtölj .... jag skulle vilja ha en så man kan typ ligga ner å kolla på film el vad man nu känner för, men jag är inte sugen på ngn Divan soffa så då blir det bättre med puff, billigare oxå för den delen...det där med Divan soffa tror jag ändå är på väg ut snart, det brukar ju va så med nya modeflugor de funkar ett tag sen blir det mer klassiskt igen...

Rände runt en sväng på stan oxå med syster och Leo då Bobbo fyller år imorgon och vi var ute i sista sekund som alltid men tillslut vart vi klara 4st artiklar blev det. Annars köpte jag ett par tajts och letade febrilt efter ett nagel lack som syrran har som e sjukt fint men som såklart var slut i alla affärer ..typiskt...

David och Tuwa väntade på mig nere på Bishop´s så milla och jag gick it när vi var klara och åt, tog in plocktallrik först så när huvudrätten kom in var jag redan mätt men det såg så gott ut att lite gick allt ner (grillspett med grekisk sallad, pomme och bea sås) Nästa gång ska jag skippa plocket ;)

Sitter fortfarande med min lilla drink och funderar på att ta ett bad, har sjukt ont i både kropp och fötter efter allt springande och då har jag inte nämt hur illa de luktar (fötterna alltså) ja Emma du vet iofs utan att va här haha..

Puss

På Bishops uteservering....






Mosters lilla buddha (Leoni)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0