Psykiskt utmattad....

Nu är jag äntligen hemma igen, Tuwa har fått mat och iordning gjord för sängen så snart somnar hon nog.
Jag är helt slut, Tuwa var så trött när vi var på Ikea och jag vart så stressad av hennes humör att även jag blev helt utmattad...man ska adrig åka utan sin man till Ikea....

Hur som helst hittade lite saker tillslut, ett nytt skydd i matstolen, två haklappar, två små assietter, två tallrickar (vi har redan 6st sen innan), lite ljus och sen en mys tröja från Vero Moda :)

Nu ska jag bara slappa e som sagt inte riktigt i form ikväll...fan kom just på att jag tagit bort alla lakan i sängen å måste bädda rent...suck....

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0