Pust...

Helt slut... vi har städat och plockat nonstop sen klockan 15.00 och äntligen vart vi klara.....återigen tusen tack Emma för all hjälp....haha det här börjar likna en hyllningsblogg till Emma men hon har gjort så mycket nu de sista 2dagarna för att hjälpa mig med diverse ting så jag kan inte annat än att lyfta på hatten.....

Hon har gnott som en galning i mitt kök och jag har gjort likadant i de övriga rummen, D däremot har tagit det lugnt i sängen det e ju fotboll idag så han har "värmt upp" sisodär 3h i förväg med att göra absolut ingenting.....karlar!!!!

Titta så tomt det blev i vardagsrummet när alla tavlor och ljuslycktor tagits ner, och framförallt min fins ljusstakar :(
men som sagt vi flyttar ju snart och för en gångs skull ska jag INTE börja packa 2dagar innan....nej nu är det framförhållning som gäller man är ju förälder och allt haha

Kvällen blir nog lugn är lite sugen på att finna på ngt men vi får väl se vad Emma säger när hon kommer ur duschen ....ett varsitt glas rött ska jag ivarje fall hälla upp åt oss nu :)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0