Sååå bra

Jag har just börjat kolla runt i bloggvärlden..visst jag har läst mina vänners och ibland kikat in i deras vänners bloggar men å bara om jag vet vem personen ifråga är....nu har jag nog hittat min favorit i varje fall för tillfället...satt och läste Veckans NU som vanligt och i slutet på tidningen listar de bästa kändisbloggarna och där fanns hon.....
Dominika Peczynski sååå jäkla rolig människa och bloggare..visst som hon själv sa i ett inlägg så "ljuger" hon lite el överdriver för att det ska bli roligare att läsa men vad gör det kul som f**n är hon ......ska fortsätta läsa nu så ska jag sen försöka få liv i min karl, aka jätte bebisen, som bara sover.....sååå jäkla typiskt han har jobbat i typ 6dagar i streck sen när han äntligen är ledig ja då går fanskapet å blir sjuk ..läs förkyld.....jag vill ju hitta på ngt vad som helst ..har suttit hemma nu heeela veckan och det bara kryper i kroppen på mig..snälla Emma ring och säg att du har världens planer för oss idag haha

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart jag har världens planer för dig min vän. Ringer vid tre. Puss.

2008-06-13 @ 14:10:00
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0