Såååå underbar

Precis sååå underbar är min dotter, jag har ju gått och blivit sjukt förkyld och sov igår en bra stund på kvällen likaså Tuwa men hon somnade om lika fort efter att hon fått mat och blivit natta klar. Jag var å andra sidan vaken ända till säkert 03.00 på natten och undrade hur jag skulle orka gå upp imorse då jag trodde hon skulle vakna som vanligt vid 8 tiden.

Men ack så fel jag hade lilla Tuwa kände av att mamma behövde få sova ut så hon tog sov morgon till 11.15 och ingen vart gladare än jag, mår lite bättre idag än igår kväll men vi får se det kommer säkert tillbaks ikväll. Brukar ju tyvärr bli värr på kvällarna så jag tänkte ev bjuda över Tuwas mormor å se om hon vill göra oss lite sällskap :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0