Sanna... marknads bruden

Min syster och jag satt å pratade om hur fin klänningen som jag visade i ett tidigare inlägg var och hur jag tänkte sy egna eftersom jag ändå är bra på att sy..dock lat ;)
Min syrra kom då med den smarta ideén att jag skulle resa runt på olika marknader o sälja mina verk, mest på skämt...
min reaktion va : mmm eller hur det passar verkligen mig...som om jag någonsin skulle utsätta mig för det..men syrran envisades japp det skulle ju passa mig som handen i handsken...

Ååå jag älskade när hon skrev:

du kan ha en liten ihopfäll bar tygstol att sitta på bakom bordet mellan varven. när du inte skriker -KOM O KÖP!!, BILLIGA BARNKLÄDER PÅ HEMGJORT VIS!!

Jag tror jag dööör av asgarv och alla som känner mig gör säkert detsamma när de läser dettta :)

Detta är min underbara och vackra syster Camilla, kvinnan med de bra affärs ideérna ....ett under att vi inte är miljonärer redan...

Puss


Kommentarer
Postat av: milla

haha! den lilla bilden också.

Puss på dig kompanjon!

2008-06-26 @ 00:10:28
Postat av: Stefan

Den 3 tröjan känner vi igen =). Kram

2008-06-26 @ 09:22:11
Postat av: Angelica

Åhhhh va jag vill se dig stå o skrika "billigt billigt" på en marknad :D

2008-06-26 @ 12:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0