Segobert...

David var ledig idag å som alla de dagar han är det vill jag gärna att det ska hända ngt, tyvärr så är han seg som fan jämt. Så hittills har följande hänt här hemma: Jag åkte iväg med katten för en liten häck rakning strax innan 13.00 åkte därefter hem en snabbis till mamma och masserade in hennes rygg med Voltaren (stackarn har ryggskott fortfarande).
Kom hem började städa som vanligt dammsuga plocka, häng tvätt mm.... D gick mest omkring och mumlade om hur trött han va. Vid 15.00 började även jag bli grinig för vi inte hade ätit ngt sen vi vaknade å D kunde inte bestämma sig för vad han ville ha så istället åkte han iväg och hämtade en massa kina mums ......har typ 2portioner kvar då de skickar med portioner som räcker för 3personer åtminstonde om man är lika stor i maten som mig.
Tuwa har vart jätte trött hela dagen men vägrat sova så nu äntligen somnade hon och det gjorde även D så jag ligger i soffan å funderar på vad jag ska hitta på....hmm läsa el se på flm?!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0