snörvel

Ja här snoras det för fullt jäkla förkylning som inte vill ge sig, värst är hostan som retar min hals. Inte mycket har vi gjort idag.  Åkte iväg till Vibis å handlade innan D började jobba och åt sen i deras servering, köttbullar med sås lingon och potatis mums D åt lite av allt det var buffe´nämligen så det fanns mycket att välja på men jag e ju så kräsen så det blev bara bullar för min det.
Väl hemma så drog jag fram dammsugaren, så roligt Tuwa kröp efter mig i hela lgh och försökte ta fatt i ds men tyckte samtidigt att den var lite läskig. sen har jag äntligen tagit tag å rensat lite i garderoben har så mycket kläder som jag inte använder så det flög ett par plagg ner för sopnedkastet.

Mamma ringde just å hon kommer hit strax innan 20.00 och gör mig sällskap, funderar på vad vi ska äta ngr förslag?!
Annars blir det nog lugnt har inte tänkt att kolla på fotbollen som alla andra är glad att jag slipper det nu när D jobbar så det blir väl såpor för min del, tyvärr har ju de flesta slutat för säsongen men jag har de flesta på datorn så man får väl se där istället :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Har du blivit helt galen???? ska du inte se fotbollen?? :S

Fyyyy Sanna!!! ;)

Kramis

2008-06-10 @ 22:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0