Sovmorgon...

Min lilla dotter har nu efter hon vart sjuk fått för sig att somna tidigt på kvällen men då gärna vakna mitt i natten el tiidig morgon, det är självklart för att hon är hungrig....Men igår somnade hon 21.00 och vaknade strax innan 6 imorse jag som somnade typ vid 2inatt var inte alls lika pigg....vi va uppe till 7 och hon är fortfarande lika pigg ...

Jag försökte lägga henne i vår säng men hon skulle bara busa, David som kom hem vid 4 imorse (stackarn) gick upp och va upp med henne till 9 sen sov de till strax innan elva då han gick upp igen, jag fick sovmorgon till 12 tiden det var underbart. Tycker lite synd om min sambo dock som åkte och jobbade strax efter jag vaknade och ska jobba hela kvällen, förhoppningsvis får han sluta lite tidigare idag så han kanske e hemma strax innan 00.00 ikväll så det inte blir lika sent inatt...

Jag får som sagt lite dåligt samvete här går jag hemma hela dagarna och kan sova middag lite som jag vill beroende på hur Tuwa sover (inte för jag ngnsin gör det men jag har möjligheten) och David som jobbar sent får knappt ngn sömn då dumma jag tvingar upp honom...Fan jag måste ju gå å lägga mig samtidigt som Tuwa för att orka gå upp så tidigt å hur kul e det :(

Innan hon blev sjuk nu sist så sov hon alltid från 21-22 till ca 8-10 på morgonen å det va toppen, jag försöker nu å hålla henne lite mer vaken på kvällarna så hon kommer in i sin rytm igen... :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0