Synsk...

När D är ledig brukar han va så snäll och låta mig få sova på morgonen och gå upp med Tuwa första gången men han var uppe igår morse så idag var det min tur. Innan vi gick och la oss sa jag då att jag kan ge mig f*n på att hon kommer vakna tidigt runt 07.30 ungefär ( hon vaknar oftast mellan 8.00-9.00) och mycket riktigt 07.32 kollade jag på telefonen och gick upp å gjorde lelle. Igår då det va D som var uppe som sagt vaknade hon ca:08.45....konstigt det där för hon vaknar nästan alltid tidigare när det är jag som ska upp.....antar att hon tycker mamma sover för mycket men att pappa behöver sin sömn lite mer så då ligger hon en extra timme för hans skull.....haha inte så troligt kanske men men.....

Men jag ska snart göra en fuling.....lägga henne igen och ge lite extra lelle i sängen då brukar hon somna om ganska fort, för hon är inte heller en morgon människa utan är oftast bara uppe en timme el så på morgonen sen somnar hon om i ca 3h till super skönt :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Ha en fin dag och en underbar helg =)

2008-06-19 @ 08:17:49
URL: http://issleey.se
Postat av: Sanna

Tack detsamma :) hittade inte om du oxå hade en blogg så jag skrev här :)

Kram Sanna

2008-06-19 @ 12:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0