Världens sötaste busunge...

Hoppas alla som läst det tidigare inlägget förstår att få barn är det bästa som kan hända en och att bristningar är mer än välkomna när man får ett friskt vackert barn...men jag skulle klarat mig utan bristningarna oxå hihi

Kom just hem från mamma och grillningen är helt slut eftersom jag både fixade all mat och diskade efter oss alla, jag tycker det e det minsta man kan göa när man blir bjuden på mat...sen tycker jag det e kul oxå :)

Nu ska jag slappa framför tv´n och kanske ta ett glas vitt, Tuwa somnade för natten för 10min sen så nu ska jag ta hand om mig själv lite...kanske ska ta ett bad och göra lite fotvård :)

Puss

Tjejen som stulit mitt hjärta :)




Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi.sööt hon e;)

2008-06-28 @ 22:30:55
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: anne

Njut av henne, du!

2008-06-28 @ 23:36:10
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0