Vi får se....

Jag e seg o så seg idag....vaknade vid 11.00 av att mamma ringde å väckte mig, nej då hon ville inge speciellt bara berätta att hon fortfarande är sängliggandes....stackarn fick ryggskott igår och nu har hon så grymt ont av att bara ligga oxå å det finns ju inte mycket annat hon kan göra heller...nej stackars min mamma....

Idag fyller syrrans Bo år så jag funderar på å åka in en sväng och göra ett framträdande....vi får se, måste fixa en bil först då D jobbar och tar vår bil....fan ibland känns det som om vi int ens har ngn bil då det bara är han som använder den.....

Annars tänkte jag börja måla lite här hemma eftersom vi snart ska flytta och det blivit en del fula märken på väggarna här å var så tänkte jag måla över dem lite snyggt.....sen köpte vi vax till vårt vardagsrumsbord igår så jag tänkte piffa upp det lite och även en skänk som vi köpt som jag skulle ha fixat redan när vi köpte den för 2år sen .....bättre sent än aldrig :)
Vi får se helt enkelt.....

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vaxa bordet ja.. du får lära mig hur man gör.

kram

2008-06-17 @ 12:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0