Bloggar...

Hm satt just å funderade på vad som gör en blogg så intressant?! Själv tycker jag bäst om bloggar som har lagom mycket text och ofta bilder tex Hannas blogg den e jätte bra fördelad på de båda och sen askul, den tjejen bangar inte för mycket :)
Ja  menar vem orkar läsa en uppsats om precis allt man gjort under dagen?! Inte jag och inte orkar jag skriva om det heller  så vem skulle du tycka det va intressant att läsa om precis ALLT jag gjort den dagen haha
Just det glömde att säga för att jag ska läsa en blogg så måste jag känna till personen lite innan för att jag ska fastna å tycka den är intressant, men som sagt de finns de som fångar en ändå med sitt roliga innehåll..men de är få vill jag lova :)

Så frågan till er är: Vad gör en blogg så himlans bra så man läser den flera ggr/dag??

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Man bugar och bockar=)Jag måste nog hålla med dej, det måste va en liten knorr på inlägget liksom. Puss puss

2008-11-21 @ 08:53:15
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0