Milo....sötast

Sitter hemma själv å kollar på tv/läser bloggar och chattar på msn med Malin, David är bortrest tills på fredag i Stockholm på kurs och konferense. Tuwa sover för en gångs skull och jag hoppas verkligen hon sover hela natten nu på ngr dagar, stackarn är ju jätte förkyld och vaknar av hosta och täppt näsa nästan varje natt. Sen blir hon super pigg å vägrar sova på ett par timmar och jag ska upp å jobba imorgon så jag behöver verkligen få min sömn inatt..hoppas, hoppas alltså :)

Ja det blev ju inte kissen på bilden vi tog hem utan en annan helt underbar liten kille som vi döpt till Milo efter min systers förslag. Anledning till att vi ändrade oss var för att den andra killen "Parvel" hade skabb just nu och kunde inte hämtas förren om tre veckor, han gick inte att ta i och hade bitit sin jour person så hon fick äta pencillin. Vi kände att allt det där skulle vi klara av om det inte var för att vi inte ville utsätta Tuwa för det. Hon är ju inte så gammal så det vaore ju ganska dumt.
Så nu vet ni det :)

Bilder på Milo ska jag försöka lägga in imorgon :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mycket snack och ingen verkstad!!! Ge mej bilderna=) Kram

2008-11-13 @ 21:41:12
URL: http:// svansens.blogg.se/
Postat av: Pernilla O Milo

Trevligt namn, men jag tycker nog allt det passar bättre på våran son än en....katt.

2008-11-14 @ 13:08:40
URL: http://piii.blogg.se/
Postat av: Carolina

Säger som Hanna, ge mig bilder. Och uppdatera oftare ;-)

Kram!

2008-11-15 @ 23:49:10
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0