Allergi?!

Jag tror jag är allergisk (mot mina katter dessutom), det går inte en dag utan att jag nyser hysteriskt. Kan ju vara damm allergiker oxå men jag dammsuger ju ganska ofta ändå el typ var 3:e dag..jaja hur som helst kan jag kan leva med det.

Imorgon ska vi se till att Flora en av mina kissar ska få ligga, hon har gått å gnällt nu i två dagar å hon gör mig på gränsen till crazy. Jossan har en hankatt som är okastrerad Norskskogskatt så det kan bli jätte fina bebisar.

I helgen åker jag ner till Cicci i Göteborg så det ska bli skit kul, vi har inte setts å tagit ett glas vin på säkert 2,5år ( då vi båda har vart gravida å fått barn med 1månads mellanrum) så det är på tiden. D och Tuwa blir hemma då d inte ens vill följa med (fast jag tyckte det va jätte kul om vi kunde ha typ par dejt) + att han jobbar hela helgen så Tuwa ska va hos mamma från lördag kväll till söndag dag. Först tänkte jag ta bussen men den tar sååå lång tid och det går nästan upp penga mässigt med att köra bil så då lägger jag hellre ut lite extra för att kunna åka själv vilken tid jag vill.

Btw jävla idiot som budar över mig hela tiden, hoppas han inte har tillgång när auktionen når sitt slut så jag kan buda högst...jag SKA som sagt vinna, det blir en sport för mig att jag skiter i vilket pris bara jag VINNER..stört jag vet haha

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aj då, inte kul att bli allergisk mot sina egna! De blev jag också.... Hmmm, har du utekatter eller? Då brukar man ju kunna "leva" me de ändå! Kram!

2008-10-29 @ 08:03:50
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0