Äntligen fredagkväll

Guud så skönt, jag är ledig hela helgen och det känns underbart. Veckan har sprungit iväg (tack å lov) och det har vart massor att göra så jag känner verkligen att jag behöver få slappa lite. Tyvärr jobbar ju D både ikv'äll och imorgon kväll så det blir bara lilla Tuwis å jag som får mysa, lite extra nu :)

Mamma är hos min moster Carina i Göteborg hela helgen så Rune skulle ev komma hit en sväng å hålla mig sällskap, ev skulle han väl å ta ngn öl el så på jobbet oxå men dit kan jag inte följa med.

Just det jag köpte ju en ny jacka som jag beställde och självklart var den för liten så nu får jag bege mig till LKPG och handla en där..grrr hatar att lägga ut en massa pengar på bara EN sak..

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

irriterande. Kan du ta med våra hyllor vi ska byta på IKEA också....skoja bara=) Kram!

2008-10-17 @ 23:36:22
URL: http:// svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0