Bridget Jones You made my evening!

Har just sett klart på Ensam mamma söker, en av mina favorit såpor jag troget följer, och sitter å väntar på att David ska komma hem från Personalmötet. Det personal mötet som bara skulle ta MAX 1,5h och som nu är uppe i 2h och 11min grrr

Hur som helst satt å blippade mellan kanalerna å surade för att det som vanligt inte är ngt bra efter 21 på söndagar längre, till min stora lycka upptäckte jag att Bridget Jones filmen (den första) just började på 5:an JIPPIE :)

Vart har igentligen alla bra filmkvällar på kanalerna efter 21 tagit vägen, förr var det ju alltid ngn bra film man längtade efter nästan varje söndag. Hur som helst idag har de ju lyckats, 5:an alltså, de andra kanalerna har misslyckats katastrofalt!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tänk på mej som bara har ettan, tvåan och fyran! Snacka om att min dator går varm hemma! Kram

2008-10-19 @ 22:49:58
URL: http:// svansens.blogg.se/
Postat av: Carolina

Haha, ja så kan jag tänka mig att dom flesta tänkt. :-) Men jag är ju dock mer van vid hund, har alltid haft hund i familjen så jag vet redan innan hur mycket tid en liten valp kräver, dels för att dom måste ut och pinka/bajja så ofta. Haha :-) Men det är ju i början det är som jobbigast, en äldre hund behöver ju inte samma passning som en liten valp, och dels tog vi en hund i lite mindre format än vad ni gjorde ;-)

Vi hoppas så klart att det ska gå vägen, men man vet ju tyvärr aldrig... Och vi har de ju lite smidigare med, vi bor ju i hus. Hehe, jo nog är jag noga med hemmet. Men man vet ju att det kan hända en olycka inne första tiden så det gäller ju att plocka bort vissa saker.

Är det bra med er annars?

Jobbar du ständigt nu? Och hur funkar det för Tuwa med dagis?

Kram!!

2008-10-20 @ 11:40:58
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0