Effektivitet..javisst..

Idag har det hunnits med mycket här hemma, jag va ledig från jobbet då Tuwa fortfarande har sin ilskna ögoninflammation.
Men nu har jag fått ett tips på en huskur av en arbetskamrat där man baddar ögonen med kamomill thé så nu hoppas vi att det ska bli bra. Förövrigt så har jag städat ordentligt här hemma, bytt lakan i sängarna, diskat, tvättat och vart å handlat, på banken och posten, och lagat mat. Sen på kvällen fick jag äntligen upp mina väggdekorationer jag köpte igår.
Vart skit nöjd först och är det fortfarande men så kikar jag på dem å blir lite osäker på om jag skulle ha placerat dem annorlunda. Men så är jag alltid när jag gör ngt så jag ska nog säga att jag är hel nöjd istället. Nu ska jag bara se till att få hjälp med att koppla in lampan i vitrin skåpet, måste ju såga ut å borra hål i det först. Rune står först på listan över de jag ska fråga, el rättare sagt han är den enda haha

Nu sitter jag å slappar framför Brother´s and Sister´s med ett glas rött i min hand, det är jag väl värd tycker jag  :)

Btw sitter å budar på en jacka som jag bara SKA vinna så imorgon får ingen störa mig på jobbet mellan 15.30-16.00 då är datorn min på D´s kontor ;)

Sålde Tuwas Rosa skaljacka från PoP idag på tradera och den hann ligga ute i exakt 8min innan ngn hade valt köp nu å den blev såld toppen bra ju :)
Tyvärr måste jag sälja mina UGG för de va för stora å de verkar va svårare då det finns så många kopior ute nu, mina är dock INTE kopior....

Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Titt så fint de blev=) Kram!

2008-10-29 @ 08:02:30
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Linda

Skit snyggt!

Vill med!

Var det svårt??



Kram

2008-10-29 @ 18:36:52
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0