I got a thing for Chuck Bass..do you?!

Har tidigare kollat på bonde söker fru och fattar inte hur ngn kan va intresserad av tölpen Martin/Magnus el vad nu idioten heter. Var den ngn som hörde när han bara bräkte ur sig till en av tjejerna hur han var förvånad över att hon var så mycket mulligare än på bilderna men nu så hade hon ju en sån bra personlighet så hon tillhörde favoriterna. Sen säger idioten att ngr kilon kan man ju göra ngt åt men inte en förstörd personlighet typ. Idioten sitter alltså å säger att för hon ska duga åt honom i längden måste hon gå ner i vikt!!!!

Till saken hör att tjejen i fråga inte ens ÄR mullig, möjligtvis om man jämför med Linda men hon är ju skit smal!
Å ful är faanskapet oxå (karln alltså) Inte kan han prata heller utan att hans har tänder sticker ut och nuddar underläppens nedre kant,, han kanske skulle slipa ner dem lite för att duga som potentiell pojkvän...Oj jag höll nästan på att glömma hans mantitts.....de bleka menar jag då.


IDIOT JÄVEL gå å dö!

Sen på kvällen såg jag Gossip Girl å blev på bättre humör, jag bara älskar Chuck Bass han e grymt sexig jummie...don´t tell my man.....

Puss


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag reagera också på det där... Trodde att det va något som han sa när bara han är framför kameran, men inte! Va paff jag blev, vilket pucko tänkte jag! Och som du skrev med, hon måste alltså gå ner i vikt för att hon ska duga enligt honom. Rubbade karl!!

2008-10-23 @ 15:03:23
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Emma Andersson

Me LOVE Chuck Bass. Han är så jääävla het.

2008-10-23 @ 18:04:07
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Hanna

Naee, de där va inte alls snyggt agt! Och i TV och allt, förstå när hon såg de igår...usch alltså! Dessutom sa han trots att hon har glasögon också, kan det finnas nått hetare, bondejävel!!! Tur att något fick dej på bättre humör sen. Kram!

2008-10-23 @ 19:57:33
URL: http:// svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0