Jag har fått mitt hem tbx

Ja som sagt mitt hem tillhör åter mig å min familj, Zakita den lilla valpen vi skaffade som är söt på alla sätt och vis har fått flytta hem till en annan familj på landet som har fler kompisar än vad vi har här hemma. Det gick ju inte så bra som vi trodde det här med vovve, vi har helt enkelt inte tiden för det. D var tvungen att gå ifrån jobbet varje dag minst 2ggr och med den befattningen han har finns inte riktigt tiden till det. Dessutom så skitar hon ner å det rejält, kiss och bajs hela tiden, hon sa ju aldrig till när hon behövde ut så man hann aldrig i tid. Vi kunde va ute med henne jätte länge å ändå när vi kom in så sket el kissade hon 5min senare.

Nej jag är väl helt enkelt ingen hundmänniska, det har ju iofs alla som jag älskar redan räknat ut innan och talat om för mig men inte lyssnade jag inte. Men nu vet jag aldrig mer hundvalp i detta hem ;)

Appropå ngt helt annat så var vi inne i stan idag å shoppade lite det blev en nästan hel kostym till D, kavaj och väst, han har ju sån liten tajt stjärt så ngr byxor som satt bra hittade vi inte, sen lite smått å gott. Vi gick å åt på det nya stället på G:a rådstugugatan som jag inte kommer ihåg exakt Black Lion Inn. Super god mat men väldigt små portioner, jag som aldrig ätit upp en hel portion på restaurang på flera år ville ha minst 50% mer, men som sagt jätte mumsigt :)

Imorgon är det jobb resten av veckan igen så då blir det nog lugnt med bloggandet som vanligt.....

Puss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej Sanna! Va tråkigt med vovvan. Men som sagt, tid är ju A och O när man skaffar sig en hund. Och det lärde ni er ju nu. :-) En guldfisk kanske vore något, dom skitar ju inte ner heller ;-P

Hoppas det är bra med dig och Tuwa?!!



Kram!!

2008-10-07 @ 21:47:43
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, jag känner igen mej, är alltid efterklok=) Men nu har ni ju provat i alla fall. Kram kram

2008-10-08 @ 19:34:27
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Carolina

Heeej! Ja det skulle vara jätte roligt att ta en fika någon dag! Men nääääär? :-) Du jobbar ju som en toka och jag har inte bil jämt... Men hojta någon dag innan, så kan jag försöka fixa bil m.m.

Kram!!

2008-10-10 @ 15:44:35
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi, exakt som mig där..handlar först & tänker sen.

Men hur ska man annars lära sig;)

Jag är sjuuukt spontan..vilke kan bli Lite jobbigt ibland..hehe



Hoppas allt är bra annars med er & att saker & ting har löst sig.



Kram

2008-10-11 @ 06:57:27
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0