Love love love

Har just sett klart sistan delen av SATC filmen, vart ju så sent igår att jag somnade. Hur som helst jag bara ÄLSKAR den flmen och Carries hår i slut scenen...fab, fab, fab I just say...

Idag har jag förövrigt städat och flyttat ut hyllan från vardagsrummet å in i gästrummet, satt ihop vårt nya vitrinskåp och bjudit hit Rune på middag och dessert. Som tack för att han hjälpe mig sätta upp vitrinskåpet på väggen. Nu ska jag bara bege mig till Ikea å köpa väggdekorationer ev i veckan, det kommer bli sjukt snyggt :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den ska jag beta av imorron... Jag älska den filmen!!!

Glöm inte mina hyllor;) Kram!

2008-10-19 @ 22:51:33
URL: http:// svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0