Strippa el ikke strippa

Idag kom vi äntligen iväg till sjukgymnasten, hade fixat tid åt D med så vi fick komma in samtidigt. Det va en ny kille som jobbade hos henne ( hon jag brukar gå hos) så jag fick berätta om mina problem med ryggen å vilken behandling jag fått. Medans jag berättade stod jag upp å han satt i behandlings rummet på en stol framför massage bänken, sen när jag var klar sa han bara att jag kunde ta av mig. Inget konstigt med det det brukar jag ju alltid göra bara att undertiden så går de å fixar värme kuddar åt mig så jag hinner klä av mig utan att de sitter å tittar. men ikke han inte han satt å glodde medans jag klädde av mig visste inte hur jag skulle ta det, jag menar jag är inte blyg överhuvudtaget å han kollade med all säkerhet inte in mig men så sjukt att ha ngn som bara sitter där rakt upp å ner å glor på en hahaha..jag tyckte det va en sjuk situation ngt jag skrattade åt när vi kom ut därifrån..

Hur som helst det jag skulle komma till va att jag fick mindre massage tid denna gång tack vare att jag skulle va snäll å fixa in D med grrr...nästa gång får han sitta i massagestolen medan s jag får min behandling moohahaha...

Kvällen har vart lugn, jag har stor städat och fixat då jag fått vår andra matta som vi beställde förra veckan å då vill man ju ha rent å fint innan man lägger på den :) Btw jag har kommit på hur jag vill fixa till vårt vardagsrum, vi har en stor bokhylla el vad man ska kalla det för som jag ska flytta till vårt gästrum å på den väggen istället sätta upp väggdekorationer från IKEA och ha vårt vitrinskåp jag köpte förra veckan på väggen emot...ja ska få till det  veckan om D orka hjälpa mig att flytta åbäket haha

Puss


Åbäket som ska flyttas från vardagsrum till gästrum



De svarta blommorna funderar jag på att få pryda vår då kala vägg, sen tror jag att jag ska köpa 3st små vägghyllor från indiska (har två i hallen redan),so ska få sitta på den..rent å snyggt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi har ju de guldiga i vårt vardagsrum, jag bara looove it! Det är ju bara att tacka att han kollade in dej=) Kram!

2008-10-14 @ 12:39:32
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0