Bakis mjooo

Jag gick å beklaga mig som vanligt igår över att jag inte har ngr vänner här som jag kan umgås med då D nästan alltid jobbar kvällar. Det är inge kul att jämt va själv och de enda jag umgås med här är min familj, inget ont om dem absolut inte jag älskar att spendera tid med dem. Men igår när jag satt å tyckte synd om mig själv i soffan så ringde Jossan, en tjej från jobbet, och undrade om vi inte skulle ta å dricka lite vin och umgås. Skit kul verkligen, hon är en super go tjej å har precis lika "störd" humor som jag har. Först hade vi tänkt att gå upp till jobbet och ta ngr glas men jag fick ingen barnvakt så vi satt här hemma å sippade vin och snackade skit hela kvällen. Tuwa tyckte dessutom att det är jätte kul när vi har besök så hon vägrade sova utan ville va med hela tiden, slutade med att hon somnade strax innan tolv.

Själv vaknade jag med en oerhörd huvudvärk och mådde inge vidare alls så dagen har varit vääldigt lugn. Sov till nästan 13.30 och stackars D fick gå upp med både hund å Tuwa på morgonen..jag va ju såå trött...men jag fick lite dåligt samvete efteråt han hade ju vart uppe lika länge som mig dagen innan...jag får helt enkelt ge honom sov morgon imorgon istället så får jag ta hand om bebbarna själv :)

På kvällen va Jossan här en sväng igen men det vart inte så länge, hon skulle jobba vid 22.00 och jag sprang omkring som en idiot hela tiden då det antingen va Tuwa som behövde attention el hunden. Det är inte lätt att ha hundvalp med en liten tjejja på¨1år här hemma men det är värt det :)

Imorgon ska vi ha personal möte med öl/whiskey provning, ska bli super kul som sagt. Jag å Jossan ska göra oss fina och vi försöker även få med Emma att piffa till sig, här i Finspång händer det ju inte så mycket så man får passa på och göra sig till när man väl får chansen haha

Nu ska jag se på senaste Gossip Girl avsnittet, jag verkligen älskar den serien och "Serena" är nog en av de vackraste kvinnorna jag någonsin sett, för henne skulle jag kunna bli gay haha

Puss på er ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får väl ta dej in till Norrpan då=) Oftast har man ju ändå roligast hemma! Kram!

2008-09-22 @ 19:32:53
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0