Fredag, jobbat å slitit

Sitter hemma och uttråkad helt ensam, ja inte helt kanske T ligger ju å sover så hon räknas ju knappast :)
D har besök av sin gamle vän Danne så de har gått upp jobbet för att äta å dricka ngr bira. Danne är så störd han ska försöka limma upp min kära vän Jossan men jag vet inte riktigt om det går vägen haha

Hela veckan har bara swuuchat förbi, jag har jobbat å stått i å nu har jag en massa å fixa tills på söndag så vi får se hur jag ska hinna med allt :)
Funderar på att köpa en sån där platt/vågtång ingen våffel utan en med större vågor, är så förbannat trött på mtt hår å ingen frisör (läs: Emma) i sikte. Först var jag inne på att penta håret men som tur var kom jag på bättre tankar, förstå, Sanna aka.pudeln, hmm nej tack been there done that... Men saken är den att Emma brukar locka mitt hår såååå fint och precis så vil jag ha jämt, problemet är väl att det inte går att penta just de lockarna. Antingen så blir de jätte krulligt el ala 80-tal el inga alls med tanke på mitt korta hår å att stoora lockar aldrig skule bli ngt på mig...hmmm en jäkla massa onödig info där haha

Ville bara deklarera min kärlek till min Emma som inte längre finns hos mig, hon har nämligen tillfånga tagits av den elaka/onda häxan Anna som håller henne fången i Östersund. Men va inte oroliga jag jobbar på en fritagningsplan!!

Hahaha skämtåsido jag saknar dig gumman :)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Haha va störd du är :) Puss.

2008-09-27 @ 10:10:12
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0