Zakita

Jag vet att jag blivit jätte dålig på att blogga men med jobbet nu och att Tuwa inte vill sova om kvällarna gör det att jag nästan aldrig hinner. Jag har ju inte så jätte mycket intressant att berätta ändå men nu tänkte jag skriva ngr rader om min dag och självklart visa ngr bilder på nya "bebben".

Jobbade hela dagen och sen kom D å hämtade mig å så bar det av till IKEA, vi har ju som sagt skaffat oss ett litet tillskott i familjen och Zakita biter och kissar lite överallt. Detta lilla "problem" gjorde att vi insåg att vi måste ha säkerhetsgrind in til vardagsrummet och Tuwis rum. Zakita bara älskar Tuwas rum med alla leksaker och speciellt mattan som hon kissar på så fort hon får en chans, men igår skulle hon i bollhavet och även där slå en drill och då fick vi nog.

Väl på IKEA så är självklart grindarna för korta för vardagsrummet så det blev bara en till Tuwas rum, fick istället åka över till BILTEMA och köpa kompost galler så nu äntligen har vi vårt vardagsrum skyddat. Jag har ju redan fått slänga vardagsrumsmattan och den under matsalsbordet ska väl oxå förkastas snart. Som tur var hittade jag en jätte fin på ELLOS där jag även hade 40% rabatt och det är aldrig fel, så nu väntar jag bara på vårt paket.

Imorgon ska jag jobba på dagen sen blir det slappar helg då jag är hel ledig ska bli jätte skönt, tänkte ta mig en rejäl städdag oxå. På söndag ska vi ha personal möte med ölprovning, jag och tjejerna försöker fjäska till oss en vinprovning oxå får väl se hur det går men som sagt jag bor ju med chefen så jag om ngn borde väl få det igenom haha

Nu - mys med D

Puss

Datorn krångalade så det blev bara en bild, lovar att lägga in fler i helgen....




Kommentarer
Postat av: Alina

ta och gör sextestet i min blogg!! :) kramar

2008-09-19 @ 01:00:22
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: fia

Gud va gullig hon var:D vill oxå ha:(

2008-09-19 @ 09:43:25
Postat av: Linda

Guuud vilket underverk!

Hur go som helst, vilken nallebjörn!=D

2008-09-19 @ 20:10:38
URL: http://gullmalva.blogg.se/
Postat av: Hanna

Man gratulerar till livet som tvåbarnsmorsa då=) Så sjuuukt söt! Kram!

2008-09-20 @ 23:35:16
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-20 @ 23:39:10
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Linda M

Nämen, har ni skaffat en jycke! Milda makter så söt! Jag vill me ha...!!!!

Hoppas ni har det bra i era bestyr i Finspång...bli inte chockad om du ser "min" Sanna i krokarna...hon ska göra sin praktik på "sjukhuset" i Finspång..haha!

Kramis!!!

2008-10-02 @ 21:25:25
URL: http://ninnie11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0