Firad igen

Kvällen spenderades hemma hos min far och familj då vi alla var samlade för att fira Leo (igen) och äta gott.
Stannade till Let´s Dance började för att sen få reda på att pappa minsann inte skulle titta på det utan han skulle se "På Spåret" istället, snacka om pensio varning *asg*.
Fort in i bilen med barnen och hem till syrran, missade de tre första paren, jäkla skit, men de andra hanns med så vi stannade längre i stan än planerat.

Tuwa stackaren är dålig i magen så hon har gått och släppt riktiga rökingar hela kvällen och gjort nr:2 hela två ggr under tiden, mitt hjärta måste ha jätte ont i magen och prutten :(

Nu ska jag se Gossip Girl och hoppas att karln kommer snart, jag vill ju mysa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0