Frozen Margaritas är djävulens dryck

Kvällen igår blev mycket lyckad med god mat och alldeles för mycket dricka. Därför har dagen idag mest spenderats i sängen, jag var sjukt bakfull när jag vaknade imorse och nu först när klockan närmar sig 21.00 på kvällen börjar jag känna mig som människa igen. Varför slutar man aldrig dricka så man slipper må som jag gjort hela dagen?! Nej nu får det bli en vit period ett tag så kroppen an återhämta sig lite.

Just nu håller jag på och lagar lite kvällsmat åt mig och Tuwa, det blir lövbiff med pomme och beasås är så hungrig och det är en perfekt bakis rätt.

Imorgon kommer nog min syster hit med Leoni så ska vi alla gå upp till badhuset och bada med de små, Tuwa älskar sin kusin och hon beter sig som en stora syster när de ses. Det skilljer bara 41/2 månad mellan dem men nu när de är små så märks det tydligt vem som är äldst, ska bli kul när de blir lite större och se om Tuwa fortfarande hävdar att hon faktiskt är äldst och att det ska va hon som bestämmer. Är de lika mig och min syster kommer Tuwa verkligen bli en liten miniboss som ska styra och ställa och Leoni kommer bli lite tystare och surar under borden de gånger hon inte får sin vilja genom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0