Skolkar träningen

Tuwa sitter och kollar på Ice Age 2, David ligger febrig i sängen och jag slappar i soffan. Känner mig helt tömd på energi efter en dag med mycket jobb, sen gjorde ju inte saken bättre att jag inte åt ngt på hela dagen utan hade jobbat från 9.00 imorse och fick i mig "lunch" vid 16.30. Helt sjukt jag vet, förstår inte själv ens hur jag står på benen så länge på helt tom mage! (Tilläggas kan att jag aldrig äter frukost så när jag pratar tom mage är den verkligen just det)

Tanken var att jag skulle ha tränat efter jobbet men jag var så trött och svullen i magen efter att äntligen fått ngt i den att jag inte orkade utan gick och solade istället. En halvtimme i vår massage säng blev det oxå och jag tror faktiskt det hjälpte lite, jag har ju inte varit hos sjukgymnasten på mer än ett halvår nu så det känns i ryggen och jag är i stor behov av massage.

Mina "porriga" kom idag oxå men jag hann inte hämta ut paketet innan de stängde så det måste jag göra imorgon, är så spänd!! Jag vill varken skriva vad det är el hur innehållet ser ut ifall min kära fästman läser bloggen och listar ut vad det är så ni får vänta tills efter helgen då jag lovar att visa bilder. Ja vissa vet ju redan vad det är men inte alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0