Träning, shopping och en jäkla massa skor

Idag bar det iväg till stan igen och en tur till min syster, först var vi inne på att åka till busfabriken med våra små troll men sen tog shopping lusten över och vi hamnade på Maxi. Väl där mumsade vi korv så det stod härliga till och jag hittade ngr fynd bla ett par skor till david, en träningsväska och en ny "åkpåse" till Tuwas vagn (babyproffsen). Jag köpte faktiskt inget till mig själv då jag ju va inne även igår å shoppade och köpte då mest till mig.

Men hur svårt ska det vara att hitta ett par träningsskor?! Vi var inne på Stadium och jag provade säkert 4-5par men ingen av de jag fastnade för fanns i min strl, så jäkla typiskt nu när jag faktiskt har tänkt att ta atg i träningen.
Imorse klockan 9.30 var vi på gymmet och körde ngn timme innan jag och Linn beslutade oss för att vi gjort vårt och gick till relaxen för att bubbla och slappa lite. Så nu vill jag verkligen komma igång när jag äntligen har ngn att träna med som kan tjata på mig när jag inte riktigt orkar, mamma har oxå börjat så nu är vi ett helt gäng som kan peppa varandra :)
Ska göra som min vän Emma och mäta mig innan ordentligt så man kan se om det blir ngn skillnad, mån, tis och torsdagar ska vi försöka ta oss tid å träna. Håll tummarna ;)

Så därför förstår ni säkert att jag verkligen behöver ett par riktiga skor, mina jag har nu är jätte slitna och med målarfärg på, inte så snyggt.

Kommentarer
Postat av: Emma, Björns ;)

Hej hej!

Är allt bra med dig och familjen?

Kul att du börjat träna, vart går du nånstans?

Kram!

2009-02-03 @ 21:35:14
Postat av: Emma, Björns ;)

Hej hej!

Är allt bra med dig och familjen?

Kul att du börjat träna, vart går du nånstans?

Kram!

2009-02-03 @ 21:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0