Bättre sent än aldrig

Jo det blev en tur till staden och min bror och Amanda var inte svår övertalade så de hakade på. Lite shopping blev det för min del oxå ett par mysbyxor och en super härlig tröja att matcha med, Tuwa fick två bodies, David två super snygga tröjor från Jack &Jones och en tröja till min bror i present från samma butik.

Var även och bytte vår Draught Master så nu har vi fått en ny och gissa om glädjen var stor när den denna gång tystnade efter 1-2min som den ska och öl kom när jag tappade upp :) Så jäkla typiskt att den andra var paj som jag hade styrt för att fixa tills i lördags men men nu funkar det som det ska så bättre sent än aldrig antar jag.

Nu sitter jag och väntar snällt i soffan på att David och Tuwa ska komma hem från affären, David ska laga mat och man vet aldrig vad det blir så jag väntar med spänning :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0