Dilemma

Hade ställt in mig på att ta med mig familjen och åka till min far idag, självklart är det ngn löjlig fotbolls match vid 17 tiden idag som D bara måste se. Så antingen åker jag själv och lämnar karln hemma el så stannar vi alla hemma och jag städar istället..hmmm svårt val, jag behöver verkligen snygga till lite här hemma men sååå tråkigt!

Vi får väl se.....

Nej nu ringde pappa just så det blir hem till dem idag på middag :)

Städa får jag väl göra när jag kommer hem, vill så gärna åka till Ikea imorgon då jag är ledig och när man kommer hem med nya fina saker vill man ju ha rent omkring sig :)

David är himla mysig idag, kan bero på att han fjäskar lite nu för han fick stanna hemma å gå på O´Learys (jobbet) istället.
Hoppas han fortsätter med det det är ju väldigt trevlig med en gullig karl å komma hem till :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0