Grattis till er båda

Ska snart iväg och fira mitt systerbarn Leoni som fyller 1år på tisdag så nu är det middag hemma hos mamma om en kvart.
Igår vart mitt hjärta 24år hihi det va ett tag sen man själv var så ung men David känns mycket äldre så ålders skillnaden mellan oss tänker jag aldrig på. Vi hade en lugn kväll då Tuwa fortfarande inte var helt frisk, det vart tacos och besök av mamma, Rune och Amanda. Vi hade jätte trevligt och satt och små pratade om ditt å datt mest hela kvällen.

Jag hade gett David en Draught Master (stavas detså?!) i present som vi självklart inte fick att fungera. Den byggde helt enkelt inte upp ngt tryck så jag kan säga att jag va bra förbannad, speciellt eftersom det va ett helvete att få tag på allt då det va slut på ngr ställen. Imorgon ska jag hur som helst in å byta den för den måste va paj vi provade hur många ggr som helst å så svårt kan det inte va att vi gjorde fel varje gång.

Nej nu måste vi rusa, trevlig kväll :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0