Inte riktigt som jag tänkt mig

På väg hem från jobbet ringde mamma och sa att vi ändå skulle äta där hemma istället för hemma hos mig som jag skrev tidigare, jag bara kände suck. Eftersom jag är helt slut efter dagen på jobbet tyckte jag det skulle va skönt att de kom hit så jag slapp packa ner saker och barn i barnvagn å knata dit. Istället tackade jag då nej pga att jag helt enkelt är för jävla trött för att röra mig hemifrån ikväll, känns sådär jag skulle vilja va där men orkar bara inte men nu i efterhand skulle det va gott med tacos. Får väl göra det hemma istället på söndag kväll till mig och min lilla familj :)
 
Ikväll blir det förövrigt Let´s Dance i sann fredags anda, hoppas det blir många danser med fart i då det tråkigaste som finns är när de dansar vals. Men det blir det säkert även den här gången kom jag på eftersom bara halva grupen dansade den förra veckan.

Jag håller tummar och tår för att Tuwa somnar som hon ska ikväll å inte som igår då hon vaknade igen å va uppe till 01.00 då hon tillslut somnade i vår säng. Inte mycket till mys mellan mig å maken då inte.

Nu står Tuwa och bajsar vid fåtöljen, hon är så söt nu när hon börjat gå och gömma sig när hon ska göra det stora.
Haha kom just på att David berättade att just innan jag kom hem hade hon bajsat och när han håller på och byter blöja sträcker hon ner händerna och sliter tag i blöjan mot sig så hon fick bajs på hela benen och armarna och på sidan av tröjan. David som ska försöka va snabb och ta tillbaka den fick bajs på hela händerna, jag skulle kunna ge mycket för att se honom i den situationen haha

Nej nu luktar det bäst att byta, önska mig lycka till ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0