Sleepless in Finspång...

Så nära men ändå inte, jag höll båda tummarna när jag la Tuwa för natten strax innan 21 och trodde faktiskt att hon skulle sova hela natten. Men nej inte den här kvällen heller, strax innan 22.00 hör jag henne vrålandes från sitt rum och hon ville inte sova mer utan skulle upp. Nu är hon mest sur hon vill inte ha ngt jag gett henne utan är förmodligen så övertrött att hon själv inte vet vad hon vill, börjar bli ganska jobbigt att hon inte vill somna om kvällarna.

Hon har ju sen hon var dryga 2månader sovit hela nätterna så vi har ju varit väldigt bortskämda, men sen två-tre veckor tbx så vägrar hon sova om kvällarna, hon är gärna vaken till 00-01.00 om kvällarna och det är ganska jobbigt om man är ensam hemma och dessutom jätte trött själv.

Vet inte riktigt hur el vad vi ska göra för att få henne sova bättre då vi redan provat att låta henne sova mindre om dagarna så hon är tröttare tidigare på kvällen men då somnar hon bara vid 20.00 å så har hon som en klocka i sig så hon vaknar igen vid 22-23 tiden å vill va uppe ngn timme till. Det är som att hon känner på sig att hon somnat för tidigt och därför vaknar så hon inte ska missa ngt.

Någon som har ngr tips på vad vi kan göra??!

Nu är hon påväg ut i köket men jag vet inte vad hon vill ha då jag redan erbjudit henne det mesta hon brukar äta och inget är bra.

Hon är ju svin trött varför vill hon inte sova??

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Jag har tyvärr inget bra knep hjärtat.. Hoppas nån annan kommer med nåt bra tips. Puss.

2009-01-25 @ 23:16:58
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Hanna

E hade också en sån period. Vi väntade bara ut tiden....



Det är bloggträff idag, men jag har inte lagt ut det på blorren. Jag ska nämligen inte va med eftersom R blivit kommenderad att jobba=(

Kl 18 vid fräcka på skvallertorget om du vill gå. Puss

2009-01-26 @ 12:09:57
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0