Soffpotatis

Tuwis är sjuk så idag är det jag som är hemma å vabbar, stackarn har en otäck hosta och feber. Just nu sover hon så nu ligger jag i soffan och slappar framför Melrose Place, vilken skit serie igentligen å ändå så följde man den maniskt i flera år. Tänkte jag skulle kolla de nya avsnitten av Brothers and Sisters istället sen blir det nog duschen då jag ska jobba ngr timmar ikväll i relaxen.

Igår vart det en sväng upp till jobbet efter att jossan slutat jobba, det slutade med att vi satt 4 tjejer å snackade skit å drack öl å Breezers i 4h. Så smått seg är även jag idag, trodde först att jag oxå hade feber men jag tror inte det, har inte hittat tempen iofs så säkert vet jag inte.

Hungrig är jag oxå men alldeles för lat för att fixa ngt, iofs gjorde David en sjukt god köttfärsås som jag skulle kunna äta annars blir jag väl utan tills jag börjar jobba å det kanske inte är så smart.

Nej inget mer vettigt att skriva så jag fortsätter mitt slappande.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mysigt med oplanerade tjejkvällar! We löööööv!

2009-01-22 @ 19:45:41
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0