Babysitter?! Jajjemen

Idag rullade vi fårrden till IKEA för att köpa lite smått å gott, jag hade siktet inställt på en ny matta till vardagsrummet och det blev det plus en massa annat. Tuwa va jätte duktig hela tiden och gick/sprang bredvid oss utan att röra ngt. Helt otroligt igentligen med tanke på allt som finns där, men sån är hon vår duktiga flicka :)

När vi kom hem blev det dammsugning av hela lgh innan jag placerade ut mina nya saker, hatar verkligen att dammsuga och skällde helt i onödan på min syster pga mitt dåliga städ humör. Hur som helst så bad jag om ursäkt och fick skämmas resten av kvällen.

Milla var här för att jag ska va barnvakt åt hennes lilla tjej Leoni (snart 1år) imorgon då Milla jobbar extra hela veckan å jag ändå va ledig nu tisdag. Så inatt får vi se om vi får ngn sömn, Leoni sover inte riktigt som Tuwa gjort i över ett år dvs hela nätter och väldigt länge på morgonen.
Och just nu är lilla Leoni även förkyld så hon sover sämre än vanligt, jag har därför bullat upp med kuddar under hennes säng så hon ska få lättare att andas stackarn. Hon är så söt mitt lilla systerbarn och imorgon ska vi busa hela dagen tills Milla och David kommer hem då jag har lovat att ha maten klar :)

Nu blir det snart CSI Miami och mys med maken :)

Sussa sött
Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är ju alltid bra att öva sej som tvåbarnsmor=) Hoppas det gick bra. Puss!

2009-01-13 @ 21:14:34
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0