Segobert

Jag är så trött ikväll å skulle kunna somna på två sekunder om jag bara fick. Tuwa är minst lika trött hon med men hon måste få i sig lite mer kvällsmat innan jag lägger henne för annars vaknar hon bara framåt elva tiden ikväll å det vill jag ju inte. Bara jag inte blir övertrött så man istället blir pigg å inte kan sova, jag behöver verkligen min sömn inatt då jag inte fick så mycket natten som va.

Tuwa hon är så söt, just nu leker hon tittut med vår kattunge Milo här hemma och hon skrattar för fullt :)



Just det måste lägga upp en bild på mina fina tulpaner som jag bara va tvungen att köpa igår när jag såg dem, älskar tulpaner och kan inte få nog av dem. Hade jag haft råd skulle jag ha färska tulpaner ståendes i hela lägenheten året runt, men men man kan inte få allt :)


Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Va duktig du har blivit på att blogga! :)



Åh, jag älskar med tulpaner, måste också införskaffa mig en bukett. Om man ändå kunde FÅ blommor nångång, haha. Puss.

2009-01-14 @ 23:58:17
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0