Jaha så var det torsdag igen...

Sitter och funderar på vad man ska göra utav den här dagen, planen var att åka in och hälsa på min söta vän Veronica men de har blivit sjuka och ligger i feber så det blev inget. Ska nog ta och måla på min kista så den blir klar, har ju bara hållt på i 3veckor nu utan att bli färdig *suck*

Känner mig allmänt seg och omotiverad men det kan ju ha med det tråkiga vädret att göra, snöar lite men blåser mest där ute. Inte fick jag sova ordentligt heller för Alwa vaknade strax efter fem i morse och skulle ha mat (det händer typ aldrig) och sen blev jag väckt igen vid nio.

Jag får väl fundera vidare och se vad vi hittar på!

I kväll ska vi i varje fall se på Luftslottet som sprängdes och Criminal Minds, ska försöka hålla Tuwa vaken efter dagis så hon somnar tidigt i kväll så jag och mannen kan få lite egentid framför dumburken ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0