Soliga måndag

Ja som sagt i lördags hade jag besök av Otilia och senare kom även Camilla klättrandes över balkongen, hon hade lämnat Leoni hos mamma eftersom hon skulle jobba dagen därpå och behövde barnvakt.

Gårdagen var fylld av en massa städning och plock, sen bjöd jag mamma och Rune på middag eftersom hon varit här och busat med barnen hela dagen och jag tyckte hon skulle slippa gå hem å laga mat.
Hade även tänkt att se Luftslottet som sprängdes igår men det var Wallander Mastermind och den fastnade jag ju i så det blev för sent även den här kvällen.

I dag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på, David har vart inne i stan redan vid 8.00 för att lämna in vår bil på reparation sen en snorunge körde in i oss bakifrån. Det blev två små små hack men eftersom vår bil är precis ny och vi har tänkt och byta in den om 3år så frågade jag då på Toyota och om vi inte gjorde något åt skadan skulle de dra av för det. Och att laga den kostar runt 7-8000:- och det tänker inte jag stå för när jag inte har åstakommit det. Nu går ju allt på försäkringen så det enda vi betalar är 25% av vad vår hyrbil kostar de dagar vi har den, hon som körde in i mig får väl betala ca 3-5000:- beroende på vilket försäkringsbolag hon har. Moohhahaha....
Inte så smart att sitta och sms:a samtidigt som man kör!!!

Ja så åter till i dag ingen aning om vad som ska ske men det är ju så fint väder ute så inne vill jag inte sitta, enda problemet är att det är så mycket snö och is på trottoarerna så man kommer knappt fram med barnvagnarna :(

Just det sen jag låste min blogg har antalet läsare minskat med ca:80% med andra ord det är nästan bara jag som läser den haha.....men jag skriver ju den för min skull och för att mina vänner som jag inte träffar så ofta och inte bor på samma ort eller samma land som ska kunna hänga med lite i vardagen. Önskar fler av mina vänner kunde börja blogga så jag även kan följa dem ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0