bara en massa siiit

Varför finns det aldrig ngt bra på tv på helgerna längre, förut var det ju alltid ngn bra film man kunde gosa ner sig framför men nu är det mest skit. Ska snart lägga Tuwa som är jätte trött men vägrar sova utan ska bara se Boog och Elliott, väldigt ovanligt med andra ord ;)

Tänkte jag skulle kolla vad det finns för nyutkomna filmer man kan hyra och skicka iväg David för att hyra, han ska upp en sväng till jobbet och ta en bira el två och det gör mig ingenting för jag är mest intresserad av att ligga i sängen ikväll med ngn slags undehållning på tv´n. Sen får han gärna komma hem lite lagom onykter för att fortsätta underhålla mig haha

skämtåsido det här inlägget är ett typexempel på hur mina helgkvällar ser ut nuförtiden, men jag trivs det är huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0