Psyket nästa

Jag är så in i helvete förbannad, dammsugar jävel fungerar inte och allt är bara åt helvete. Börjar med dammsugaren som sen jag skulle va snäll å låna ut till Emma har blivit förstörd i själva slangen, så jävla typsikt när man ska va snäll, det gör att fan skapet inte suger som den ska utan bara får upp hälften av allt skit. Dessutom hade vi just bytt den mot en ny en månad innan å jag kan ju knappast komma tbx med den här oxå. Sen när jag ska göra rent den så kan jag inte få ihop skiten igen, det är en påslös dammsugare så man tömmer den ju bara...fan fan fan fan fan....

David drog iväg på möte klockan 15.00 och klämmer ur sig att det kanske tar ca 3h, det är vår enda lediga dag på över en vecka å då ska faanskapet iväg till jobbet ändå och jag får ingen hjälp här hemma som vanligt. Tuwa är super jobbig då hon är överallt å ingenstans samtidigt som hon är jätte trött men vägrar sova så för minsta lilla skriker hon rakt ut.

Sen har jag även tvätttid idag äntligen, jag har sjuukt mycket tvätt då vi nu längre inte har ngn i lgh så som vi hade i förra så samlar man ju på sig en hel del innan det finns ledigt i tvättstugan.
Ja vad tror ni då jag möts av när jag kommer ner??!!

Jo ngn JÄVEL har lämnat tvätt i torktummlaren som för övrigt fortfarande tumlar, jag blev så förbannad att jag låste in skiten med mitt tvättlås. Hoppades på att ngn lämnat en lapp till nästa gång jag gick ner el att ngn skulle komma å ringa på å claima tvätten, men IKKE...
Nu behöver jag ju maskinen själv så jag öppnade torktummlaren för att se att det SJÄLVKLART är trosor och kalsonger och lakan där i, dessutom inga fräscha trosor el kallingar kan jag tala om nej det var vita trosor som blivit gula mellan ni vet var, jag tror jag spyr å jag måste ju ta ut skiten för att få in min tvätt.............

JÄVLA IDIOTER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


P.S ett litet tillägg Emma förstörde inte min dammsugare vi bar den fel när vi skulle frakta den ihop så slangen blev vikt!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är glad att inte vara i närheten av dej idag....rädd Kram=)

2008-08-13 @ 20:39:55
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Hanna

R tutade och visade brickan genom rutan, det var en festlig syn kan jag lova haha...

2008-08-13 @ 21:06:54
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Emma

Men hallå, det låter ju som att det är jag som haft sönder din dammsugare, jag använde den ju inte ens, det var ju du som dammsög hela min lägenhet :( Ringer vid elva.

2008-08-13 @ 21:27:33
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Sanna

Nej Emma jag dammsög du bar den haha inte sa jag att det va ditt fel gumman, bara såå jävla typiskt när man ska va snäll att skiten fuckar sig...

2008-08-14 @ 00:14:36
URL: http://sanreg.blogg.se/
Postat av: Carolina

Sånt där med tvättstugan hatar jag. Det är din tvätt tid. Släng ut deras jävla tvätt på golvet... Skit samma!! morr

eller så lägger du det i sen där vagn som brukar finnas... om det finns fler än 1 alltså. kan du inte se vems tvätt det är och ringa på hos dom? Helst nu när du är lite arg ;-P



Kram!!

2008-08-14 @ 11:43:11
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0