VårtBITARE bits tydligen

Som jag skrivit tidigare hittade jag ju den här "lilla" vårtbitaren på mitt köksgolv häromdagen, många har skrivit att det skulle dööö om de va mig men jag är inte så känslig, trodde ni hade förstått det ;)

Men jag måste berätta att det var först nu efteråt jag fick reda på att den bits, kanske därför den heter just vårtbitare haha...
David den fjollan vägrade ju som sagt å ta i den men jag trodde han skämtade när han sa att den kunde bitas, hade nog vart lite mer försiktig när jag lyfte upp den då men men det gick ju bra ändå haha



Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hoppas du har zoomat och inte varit sååå nära det lilla gröna äcklet!!!

2008-08-02 @ 23:48:48
URL: http://svansens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0