Klimakterie kossan

Fy fan man ska inte klaga över värmen som äntligen kom nu i sommar, men fy faan det är så fruktansvärt varmt här hemma. Jag sover skit dåligt och svettas som om man va i klimakteriet, det droppar till och med om mitt hår om dagarna fatta va äckligt. Har aldrig svettats så mycket i huvudet men sen jag klippte mig page så svettas jag grymt mycket, men inte under armarna så det verkar som om svettkörtlarna bytt plats el ngt. det borde ju va så att det är svettigare med långt tjockt hår men ikke...

Nu när vi har flyttat så bor vi på första våningen och har balkongen in mot gården, självklart är det en del av balkongen som inte är täckt som ni ser på bilden nedan, och därför hoppar mina katter ut titt som tätt. Detta gör att jag inte kan ha balkongdörren uppe nu när det e skit varmt och det blir jag tokig på. Vi ska köpa ett sånt där skydd som man kan sätta för så hoppar de förhoppningsvis inte ut ngt mer. Ett tag tänkte jag skita i om de hoppar ut å så får jag bara gå å hämta dem när de "lekt" klart men igår kom grannen å ringde på å frågande om det va min katt som va i trapphuset. Då hade hon smitit in med ngn in i huset och det e ju lite pinsamt...

Kattkräk ni får mig att svettas som ett as ju, faans helvetes jävla skit.
Klockan är ju halv elva på kvällen nu och det e fortfarande asklibbigt här inne och jag vill inget hellre än att öppna upp :(

Ska lägga upp ett bildcollage som jag tog på Tuwa tidigare idag, hon gör så många fula miner och jag antar att hon ärvt det från mig haha

Hmm fick värsta cravings för Gucca nu kanske ska göra lite....

Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Sätt hönsnät för där det är spjälor!

Eller hoppar de upp PÅ räcket då tror du??

Kram

2008-07-31 @ 09:09:10
URL: http://gullmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0