Buhu....

Hittade en jätte söt tunika/klänning till Tuwa som var nysydd ...ngn tjej som har startat upp och syr klänningar i väldigt coola tyger typ 70-tal...Självklart går min klocka på datorn 2min fel alltså efter så när jag ska lägga bud så hinner jag inte för auktionen slutade just :(

Faan helt enkelt...kolla va söt den är....

Funderar på att börja sy upp själv man fick ju inte högsta betyg för inget på gymnasiet när jag läste Mode Design som det heter nu...när jag tog studenten (var ju ett antal år sen) hette det Textil och Konfektion inte lika häftigt vilket märktes på antal sökande, när de bytte namn på utbildningen så var det ca: 500mer ansökningar om inte fler :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Ååååh vilken fin. Faan va synd att du inte vann den då.. RInger när jag slutat (däcka totalt igår, därför jag inte ringde sen). Puss.

2008-06-25 @ 17:38:23
Postat av: Linda

Heej

Jätte söt klänning!

Vad synd att du inte hann, nu har du väl ställt om klockan;)



Ja vi har en grundlön sen får vi bonus på det vi säljer utöver..vilket inte är svårt o komma upp i;)

Idag blev det en toppen dag för migL

Hoppa din dag varit bra.

2008-06-25 @ 18:38:46
Postat av: Carolina

Oh, den va verkligen super söt! En sån skulle jag vilja ha till Nathalie också :-)

Som du ser har jag hittat till din blogg, och här kommer jag följa dig/er. :-)

Hoppas eran midsommar va bra! Våran semester va underbar, kanon väder och det är ju nästan viktigast!

Kram

2008-06-25 @ 18:55:55
URL: http://iiinas.blogg.se/
Postat av: systeryster

den var riktigt fin faktiskt, vi brukar ju inte ha samma smak, men syr du upp nån får du göra det till leo också. puss

2008-06-25 @ 21:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0