Fika...

Vaknade ganska sent idag av att D som hade varit uppe med Tuwa sen 08.15 väckte mig vid halv elva, han var jätte trött å behövde få lite sömn.. Tuwa va oxå jätte trött så tillslut fick jag henne att somna om..
Fick just ett mail om att parfymerna jag beställde blivit ytterliggare försenade jag har redan väntat i 2-3v å den ena har de inne men den andra är slut i lagret. Vart så sur för den första har funnits inne hela tiden så då kan de ju bara skicka den så länge, ringde upp dem och inga problem de skull skicka den idag så har jag den imorgon :)

Tänkte vi skulle pallra oss ut och gå å fika när T och D vaknar igen...är grymt sugen på en köttbulle macka mums....
Måste även städa här hemma idag börjar bli lite stökigt, blir lät så med två katter som dammar ner (de e långhåriga)..

D börjar jobba vid tre idag så jag är själv som vanligt :(

Måste även ringa och gratta Elisabeth (pappas fru) som fyller 50år idag innan de åker iväg till Kreta vid 15.00 idag...
Inte ett dugg avis med det är underbara vädret vi har här hemma...

När ska sommaren komma tbx egentligen ??!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vi har också 2 katter, dock bara en långhårig. Fast jag är lite elak av mig, tycker att han är så söt rakad så titt som tätt beställer jag tid hos veterinären o rakar honom som ett litet mini lejon :-) Han är så rolig med för han bryr sig inte ett dugg, verkar snarare tycka att det är skönt då han är lite för lat för att göra rent sig själv :-)

2008-06-26 @ 13:10:55
URL: http://iiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0