Tidigt FÖR tidigt

Tidigt det var det när Tuwa tyckte det var dags för mig att vakna, tror klockan visade 07.28 usch. Hon somnade inte förrens efter 22.00 igår så jag trodde hon åtminstonde skulle sova till 9 imorse men ack vad jag misstog mig, ja jag vet att 07.28 inte är ngt att klaga över de flesta barn i hennes ålder vaknar ungefär samma tid om inte tidigare sen så sover hon hela nätterna oxå det har hon gjort sen hon var 1,5-2månader gammal. Duktig flickan min, ju mer jag tänker på det så ska jag nog inte klaga :)

Sitter just nu i soffan å kollar på Cartoon Network, det är den kanalen som går het här hemma om dagarna, och funderar på vad vi ska hitta på idag..

Antingen så följer vi med D in till stan och gr å äter el så stannar vi hemma och städar, börjar packa inför flytten och sorterar saker..... Hmmm svårt val :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0