Matlagning..

Jag håller på att laga middag det blir ungsbakad kyckling med råstekt potatis alá Athena och sauterade grönsaker glacerade med honung och vinsås. Jag ville verkligen göra riktig vinsås från grunden men jag hade ju självklart inte alla ingredienser hemma och ingen bil har jag så jag kan handla så det får duga med lite fejk, men den e jäkligt god den med jag får väl spetsa den lite bara ;)

Tuwa sitter i sin stol och är helt tagen av tv´n hon har inte sagt ngt på snart 30min utan sitter djupt försjuken i 2and a half men. Jag är såå lyckligt lottad med en sån underbar dotter som ibland när hon känner att mamma behöver lite tid för sig själv helt enkelt sköter sig själv. Ja inte riktigt men ni fattar :)

Nej snart e mannen hemma så jag ska väl fortsätta med det jag gör bäst?!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0